Skip to content

چه روزای خوبی بود

سپتامبر 29, 2004
چه روزاي غريبيه نميتونم بگم خوبه يا بده اما يه جورايي آدم رو ميجنبونه هميشه اين موقع ها که ميشد دلم ميگرفت.بايد نه ماه ديگه درس میخوندم به اميد اينکه دوباره تابستون بياد و من يه سال به تموم شدن درسم نزديک بشم.الان من همونجام .درسم تموم شده اما هيچ خبري نيست.اينجا اصلا اونطوري که فکر مي کردم از آب درنيومد. اينجا زندگي بدون سختي معني نداره.اون موقع من سختي رو نديده بودم فکر ميکردم بيشترين عذاب دنيا رو دارم تحمل ميکنم .چه اشتباهي
چه روزاي خوبي بود ولي افسوس زود
گذشت تا يه چشم به هم زديم روز و هفته ها گذشت
آهنگ تموم شد
نوشتن دیدگاه

پاسخی بگذارید

